بخند..............همین نظر دادی دادی دیگه افرین

انقدر بدم میاد یکی موقع درس خوندن بیدارم کنه :|

 

 

 

 

 

小白鼠0001

 

 

 

 

 

غم زمانه خورم یا فراق یار کشم یا یه فیلم بذارم ببینمیه خورده بخندم؟

 

 

KIKI&TITI0014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده

 

فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.

 

بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!:)پ

 

KIKI&TITI0014

 

 

 

 

 

ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮕﻮ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﭘُﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ Play ﮐﺮﺩﻡ ، ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩِ ﺻﺪﺍﺵ

 

 

ﮔﺮﻓﺖ !! :|

 

 

به همین گوجه سبزی که میخورم قسم :|

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

yeganeh
ساعت15:11---31 مرداد 1392
خخ باحال بود...
پاسخ:ممنون که سر میزنی


شهرزاد
ساعت17:39---29 مرداد 1392
منم اینقد بدم میاد کسی موقع تدریس استاد بیدارم کنه!!

راستی مطلبت که ادامه نداره!!
پاسخ:واقعا انگار آزار دارن تازه من خوابم می بینم عجله ای بوده یادم رفت پاک کنم همین الان پاکش می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | 17:27 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.